sobota, 15 grudnia 2012

Nowa seria... O.o ?

Witajcie, jak się pewnie domyślacie po nazwie tego pasta to rozpoczynamy nową serię, jaką i z jakiej gry ? Seria ta będzie z Minecraft'a, ale spokojnie nie będzie to kolejny Let's Play ani nic w tym stylu, to co to będzie ? Seria będzie się nazywać "Minecraft luźne skakanie" pewnie po samej nazwie serii możecie się domyślić o co chodzi, ale jeśli nie no to zaraz wam to wyjaśnię, w tej serii będziemy sobie przechodzić różne mapki typu: Escape, Parkour, Adventure... Oczywiście od razu mówię, ja nie jestem Nolif666, więc będzie mnóstwo fail'i, i dla tego seria nosi nazwę "Luźne skakanie" co świadczy o tym iż nie będę się przejmował tym co mi się nie uda tylko będę próbował to przejść ponownie.

Ogólnie to ja już kończę bo się troszkę rozpisałem, tak więc widzimy się w pierwszym odcinku z tej serii.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz